Provant, provant, 1, 2, 3...

divendres, 5 de novembre del 2010

CROADA CONTRA LES NOIES DE VERMELL


Sí perquè desconec el motiu però aquestes noies (de nois ben pocs) que fan promocions als estancs sempre van de vermell, independentment del color del paquet de tabac.

Doncs n’estic fins els nassos de trobar-me-les a l’estanc del meu barri cada dos per tres i que em preguntin: “Fumes?” – “No n’has de fer res!”

Em molesta que desconeguts/des em preguntin coses en general i més quan sé que em volen vendre quelcom. I sí, ho reconec, em molesta que m’abordin inquirint sobre si fumo. Si vaig a una bodega em preguntaran si bec? Si entro en una botiga de llenceria em preguntaran si follo? Si compro una escombreta de lavabo em preguntaran si defeco?

No m’agrada que em recordin cada dos per tres que estic enganxada a aquest maleït vici car i poc saludable.

A més, pronostico que si contesto afirmativament establirem una mena de conversa que no vull tenir perquè normalment tinc pressa i perquè ja ho he dit: explicacions a desconeguts/des, les mínimes de bona educació.

Per què no em diuen directament que estan fent una promoció de la marca tal i qual i que si compro no sé quants paquets de tabac em regalaran un encenedor?

Jo llavors respondré: “No, gràcies”, perquè a part d’enganxada al tabac també sóc addicta a una sola marca.

2 comentaris:

  1. I avui m'han regalat un encenedor. Per què? Doncs per ser fidel a la meva marca... però és una merda d'encenedor i que quedi clar, jo sóc fidel a aquesta marca cara, molt cara, perquè sé que NO FUMARÉ MAI MÉS!!! Noies de vermell, em trobareu a faltar perquè a l'estanc no hi entraré perquè de segells no en necessito perquè ja no escric cartes. RIP

    ResponElimina